Förbaskade katt!

Seriöst, hur mycket problem jag än har med att somna med stängd dörr får det snart bli så ändå. Roxy väckte mig inatt igen. Den här gången inte för att gosa, men hon vill gärna sova mig. På mina ben, på min rygg osv. Varje gång vaknar jag, puffar bort henne, somnar om och så vaknar jag strax igen.

Det är inte svårt att gissa att idag blir en lugn dag. Trollen håller med mig. Lite småfix som alltid men inte mer än så. Vilket jag säger varje dag och ändå så lyckas jag att hålla mig fullt sysselsatt fram till sena eftermiddagen. Fråga mig inte med vad, för det har jag ingen aning om.

Idag är det sista dagen för att rösta på veckans blogg. Jag ligger under en del, men om alla som läser det här inlägget röstar så har jag chansen att vinna. Det är en röst per dag och ip-nummer, så även om ni röstat nån annan dag kan ni rösta idag också.






Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Klart jag röstar!
    Och du, låt katten sova som den vill. Det är du som är kattens, inte katten som är din! fniss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag vet, förbaskade hårboll som har utsett mig till säng.

      Radera
  2. hej hej,

    har sett att du gör en del wordpress designer. Tänkte bara fråga om du är haj på wordpress? har nyss börjat blogga på AFF o lyckas inte få min avatar bredvid presentationstexten att fungera. tänkte om du kanske hade nåt tips på va de kunde vara?

    hoppas du har en fin kväll,
    mvh
    Emelie

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.