Såååå trött

Jag somnade om igår efter att jag hade bloggat. Jag skulle bara lägga mig och titta när J spelade och trollen skulle ut och åka inlines med Kalle. Jag lade mig bekvämt i sängen och skulle titta en stund och somnade om. Sen sov jag gott i nån timma.Jag antar att det behövdes.

När jag vaknade igen gjorde jag mig i ordning och så gick vi till affären. Vi träffade Kalle och trollen på vägen så de följde med. Sen följde Kalle med upp och drack kaffe innan han åkte vidare.

Jag fick allt gjort igår förutom tvätten.Den fick vänta tills idag istället. Jag tar den när jag kommer hem ifrån praktiken. Det är ju inte som om den försvinner nånstans.

J spenderade eftermiddagen med att spela med Maja. Han var bara hemma en stund för att hämta en till handkontroll. Medans han var iväg passade jag på att tömma klädkammaren och balkongen. Det gick rätt fort, ca 10 minuter.

Idag var jag inte glad när alarmet ringde, jag ville inte alls gå upp. Istället ville jag krypa nära J och somna om. Men det var bara att gå upp och se glad ut. Men är så sjukt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Men nu börjar det bli dags att göra sig i ordning så det är bara att sätta fart.


Follow on Bloglovin
Dag 42 av 100

2 kommentarer:

  1. Haha.. Tänk vad snopen du skulle bli när du kom hem om tvätten hade gått och vandrat iväg och du inte kunde hitta den :P

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.