En inte helt lugn söndag

Vilken bra dag vi hade igår, Maja var så nöjd! Och det är ju det som är meningen. Hon fick superbra presenter också. Inlines och skydd, en androidgubbe som är en högtalare till mobilen bland annat, pengar och mer pengar, presentkort, shorts och ett jättefint halsband. Det enda som var tråkigt var avslutet. Hon hade ätit lite för mycket så hon kräktes. Det är inte första gången det händer så jag trodde hon hade lärt sig, men icke. Först åt de ju kinamat med kalle till lunch och sen en massa sött på det, då blev det för mycket.

Idag hade jag planerat en lugn dag enda tills det damp ner två lappar i brevlådan i slutet på veckan. Det ena är att de ska justera värmen så att jag måste tömma klädkammaren så de kommer åt termostaten, och det andra är att de ska måla träet på balkongen så jag måste tömma balkongen. Jahopp, då vet jag vad jag ska göra idag. Plus det där vardagliga som man alltid gör hemma. Sen måste jag komma på nånting att äta också och sen gå och handla, och tvätta. Ja, inte kommer jag att vara sysslolös inte.



Follow on Bloglovin
Dag 41 av 100

2 kommentarer:

  1. Hoppas tömningarna går bra, blir ju snyggt sen : och varmt och skönt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gick så bra så, det var inte så mycket som tur är.

      Radera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.