En toppenkväll

Gud vilken kul kväll vi hade igår, jag skrattade så jag fick ont i magen. Det var jag, J, Kalle, lillebror och kusinen. Och alltid när jag, kusinen och lillebror är på samma ställe så är det massor med skratt. Jag och J åkte väl hem runt ett nån gång. Då hade redan Kalle och kusinen gett upp för kvällen.

I morse vaknade jag redan vid tio och gick upp och tog en cigg. Men sen gick jag och lade mig och lyckades som tur var somna om, jag var så trött att jag såg dubbelt. Sen vaknade jag vid lunch och då väckte jag J, tyckte han hade sovit tillräckligt då haha.

Idag blir det en lugn dag, vi spenderar den nog i sängen med serier och mys. Jag handlade ju allt jag behövde redan i fredags så jag behöver inte gå till affären. Men tror att J skulle dit senare. Själv har jag tänkt att gå i pyjamas hela dagen. Och göra så lite som möjligt.



Follow on Bloglovin

Dag 34 av 100

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.