Bloggflytt och party party

Jag vaknade redan klockan tio första gången, men eftersom det är helg och jag är barnledig vägrade jag gå upp. Lyckades somna om och när jag vaknar nästa gång hade J redan gjort sig i ordning och var på väg att gå. Inget morgonmys, ingenting. Ja, då blev Lilith lite sur, han kunde gott väckt mig. Men han lovade att komma hit tidigare, så vi får väl se.

Bytet av bloggen verkar bli av ändå. Eller ja, det arbetas med det för fullt. Fick tipset av Jeanette att kolla in Etsy efter en design vilket jag inte alls tänkt på. Där hittade jag genast en design jag föll för. Problemet är bara som alla vet att det finns alltid saker man vill ändra med en design, hur mycket man än gillar den, och jag kan noll och ingenting om att koda i Wordpress. Förut kunde jag i alla fall en del men det var många år sen och det har jag tappat. Men snälla Linda kan, så hon satt och slet som ett djur hela kvällen igår med att koda den åt mig. Den är så gott som färdig, men lite återstår fortfarande. Och när designen väl är klar är det ändå lite bakomarbete kvar innan jag kan flytta över. Men jag kommer att använda mig av samma adress så ni behöver inte göra nånting alls när jag väl flyttar.

I kväll ska vi ut. Vet fortfarande inte vilka det blir, om det blir fler än jag och J. Vi har inte varit ute sen i November så det ska bli kul. Äta lite god mat, dricka lite gott och lyssna på bra musik. Eventuellt ska Kalle med ut men han visste inte. Sen hade väl J hört med några kompisar men vet inte om han fått svar än. Jaja, hur det än blir så blir det bra.



Follow on Bloglovin

Dag 33 av 100

4 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.