De goda nyheterna fortsätter

Igår när vi satt på rasten och pratade så säger enhetschefen (tror jag hon är) Pia att de funderar på att skicka mig på utbildning för arkivet och systemet. Att det verkar som jag blir kvar och det är en bra investering för dem om jag lärt mig det. Jag blev jätteglad, det måste ju betyda att de är nöjda med mig. Såna där utbildningar är inte billiga och att de vill skicka mig på en är ett gott betyg.

Efter praktiken åkte jag hem för att skura skåpsluckorna. Fyyyy fan vad tråkigt det är. Men bra blev det. Det blev ett helt nytt kök. Gud nåde den som spiller nu haha. Men jag fuskade och tog inte högst upp på överskåpen, där var det ändå ingenting. Orkade inte dra fram en stol och klättra upp och ner hela tiden.Så jag tog det värsta bara.

Idag ska jag gå igenom gardinerna jag fick av mamma tänkte jag så jag äntligen kan få undan sopsäckarna som står. De har ju stått där ett tag så det är på tiden. Och så ska jag göra mig av med gamla badrumshyllan som står i en kartong och tar upp plats i vardagsrummet. Får ta allt pö om pö så det är klart tills på lördag.

Sen har vi ju det vardagliga som tvätta, städa och handla. Måste komma på vad vi ska äta också. Innan jag går. Men jag har tid på mig, går ju inte förens halv nio.J sitter och dricker kaffe. Jag lekte snäll flickvän och fixade kaffe medan han var inne i duschen. Jag har precis väckt trollen och nu börjar det bli dags att göra sig i ordning och fixa det som ska fixas innan det är dags att gå.



Follow on Bloglovin

Dag 36 av 100

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.