Blir det ens nåt byte av blogg?

Gud så trött jag är. Vi låg och pratade igår, jag och J, som vi så ofta gör. Så klockan hann bli bra mycket innan vi kom i säng. Så jag tog sömntabletterna sent och de sitter fortfarande i kroppen. Så jag ser lite suddigt fortfarande.

Det där med designletande gick ju inte alls bra. Jag satt i flera timmar och hittade inte en enda. Inte ens en stomme att bygga vidare på. Och trots att jag sökte på free fick jag i stort sett bara upp betaldesigns och det kommer det inte att bli. Jag tänker inte betala 50-75 dollar för en design, så är det bara. Så i värsta fall blir jag kvar här på Blogger. Men jag föredrar ju Wordpress alla dagar i veckan. Och koda själv är inte ett alternativ. Visst skulle jag säkert kunna få till rätt bredd och såna saker men inte mer än så. Nej, jag var så besviken.

Fredag idag och äntligen sista dagen på praktiken för den här veckan. Visst trivs jag där men oj så skönt det är med ledighet. Nu uppskattar jag den på ett helt annat sätt än när man bara gick hemma hela dagarna. Ser fram emot det på ett helt annat sätt.

Enda nackdelen är att trollen åker till sin pappa över helgen och då blir det så tomt, tyst och tråkigt hemma. Men man får göra det bästa av det och passa på att ta en lång sovmorgon och såna saker.

Efter praktiken idag ska jag ner på stan. Trollen måste ha strumpor, som alltid. Jag förstår inte var deras strumor tar vägen. Leo vägrar ju iofs allt som oftast att ha strumpor på sig men på fritids måste han ha det. Sen vet jag att det var nåt mer jag skulle handla men det har jag glömt. Får se om jag kommer på det när jag är nere på stan.

Sen efter det blir det bussen till Ica och handla det som behövs handlas hem så jag klarar mig över helgen. Tror nog banne mig att jag ska köpa mig en kycklingsallad till middag idag. J och jag pratade om det igår och blev så sugen. Jo, så får det bli.

Lille plutt du kommer vara saknad


Follow on Bloglovin

Dag 32 av 100

2 kommentarer:

  1. Men Linda har tipsat i gruppen om http://solopine.com/ och dem kostar $39. Lite billigare iallafall :) Har du kollat på Etsy.com? Där kan man köpa för 100-200 kr typ fina teman också. Där kollar jag i första hand.
    jag funderar själv på att byta tema helt, då jag önskar att kunna lägga in större bilder i inläggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset om Etsy, det tänkte jag inte ens på. Kollar där nu.

      Radera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.