Spännande äventyr

Åh så skönt det var att få sova ut. Vaknade av att J lade armen om mig. Vaknade först klockan åtta och gick upp och rökte, men lyckades somna om. Sen sov jag till världens bästa pojkvän väckte mig.

Idag ska vi med Kalle till ÖoB och sen efteråt ska han färga mitt hår. Ska höra med honom om vi kan stanna till på Ica på vägen tillbaka så kan jag handla middag också. Det blir dagens spännande utflykt. Eftersom det är våffeldagen blir det tydligen det till middag har trollen bestämt. Jag som hade tänkt mig makaroner och köttbullar eftersom jag känner mig lat och trött idag.

Praktiken igår var skittråkig. I vanliga fall efter att jag är klar i köket går jag in till Lisbeth och hjälper henne med arkivet. Men hon var borta ett tag igår. Jag hade saker inne på hennes kontor jag kunde göra men hon hade låst dörren så jag kom inte in. Så jag fick sitta i en av sofforna i köket och pilla på mobilen. Uppdatera Facebook, Instagram och Twitter, uppdatera Facebook, Instagram och Twitter. Så höll det på. Hon kom en kvart innan nästa pass i köket inför lunchen så det enda vi hann var att gå igenom posten. Det som var min räddning under timman jag satt i soffan och pillade på mobilen var den enorma skålen med påskgodis som stod på bordet.





Follow on Bloglovin

Dag 25 av 100

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.