Så arg så jag kokar

Gud så arg jag är. När Leo kom hem igår så ville han prata lite så det gjorde vi. Han verkade nöjd med de svar han fick om varför han måste komma hem ifrån pappa på måndagen. Men så säger han att K sagt att K minsann försökt både ringa och smsa för att prata med mig om varannan vecka men att jag vägrar svara. Eeeh ursäkta? Det är ju jag som inte får något svar när jag ringer och smsar jag kan han ta tre, fyra dagar på sig att svara. Smsade honom igår om hur det gick för Leo hos tandläkaren och har fortfarande inte fått nåt svar.

För tillfället vräker snön ner här hemma. Men som tur är ligger det inte kvar på backen, inte än i alla fall. Tur att jag inte har långt till praktiken i alla fall. Men i det här vädret är det längre än vad jag skulle önska. Får se om jag kan hitta mitt paraply. Funderar på om jag inte ska plocka upp vinterjackan på vägen ut.

Efter praktiken blir det till att ta bussen till affären för att handla middag. Idag får det bli lax och potatismos har jag bestämt. De hade billig lax så det är bara att passa på. Det är något vi älskar här hemma men som vi inte äter så värst ofta.

Sen en snabb promenad hem och starta en maskin med tvätt. Nu är tvättkorgen full igen fastän jag inte tycker att jag gör annat än tvättar.



Follow on Bloglovin

Dag 22 av 100

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.