Praktik och sen kväll

Vilken bra dag det var igår.

Vi packade in ungarna i bilen och åkte och de hade ingen aning om vart vi skulle. De blev överlyckliga när vi kom fram, de älskar Slagstaglass. Men man blir ju halvt ruinerad på deras glassar, men ser man till hur glada de blev så är det helt klart värt det.

På vägen hem släppte vi av J innan vi åkte till affären och handlade till middagen och sen hem igen. Eftersom jag inte är på topp blev det bara köttbullar och makaroner till middag.

Idag är det praktik, kan inte säga att jag känner mig helt sugen på det när jag mår som jag mår men tre timmar ska jag väl klara av. Det enda jag tycker är riktigt jobbigt är hur mycket jag fryser. Så fort jag rör på mig så fryser jag. För tillfället sitter jag med pyjamas, morgonrock och filt och fryser ändå.

Efter praktiken blir det bussen till affären och handla hem till middagen och sen hem och fixa. Kanske att jag sover en timma på soffan, det skulle behövas. Det beror lite på när J kommer över. Han ska på bio ikväll och kommer sent, jag lär nog redan ha somnat. Men han kommer över innan och får ta mina nycklar så att han kommer in om jag sover. Vill ju gärna somna hyfsat tidigt nu när jag mår som jag gör. Och har jag otur kommer han inte förens närmare midnatt och så länge vill jag inte ligga vaken.

Kalle kommer över efter jobbet för att försöka få Js exbox att hitta mapparna med serier på datorn. På tvn finns det ju bara ett uttag för hdmi så vi får byta kontakt varje gång vi ska skifta mellan mediacentret och Js xbox han tog hit igår. Kalle hittade nån guide på nätet hur man gör men den var på engelska och dataspråk på engelska gör mig bara förvirrad.



Follow on Bloglovin

Dag 29 av 100

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fixade praktiken och att du känner dig bättre.

    du gjorde mig sugen på glass

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då praktiken gick bra. Haha förlåååååt för glassen :)

      Radera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.