Att sova ensam

Det där med att få Js xbox att hitta datorn var ju inte så lätt som det verkade. Men när Kalle väl lyckades blev det i alla fall inte som vi ville för xboxen tar inte alla filer. Och speciellt inte .avi som de flesta av mina serier är. Så vi gav upp och kör på mediacentret så får vi byta kontakt när J ska spela helt enkelt.

J åkte iväg och gick på bio igår. Med sig hade han mina nycklar så att han kom in även om jag somnade. Trodde inte jag skulle kunna sova utan honom, men jag tog min medicin, borstade tänderna och kröp i pyjamasen. Sen startade jag Buffy på tvn i sovrummet och då somnade jag nästan på en gång. Sen sov jag så gott så tills han kom hem och väckte mig som jag bett honom göra. Han gjorde sig i ordning sen kröp han också ner i sängen. Vi låg och pratade ett litet tag sen somnade jag om och sov gott tills alarmet ringde nu på morgonen.

Idag mår jag mycket bättre, lite frusen bara och en envis hosta som inte vill ge sig. Men inte ont i kroppen eller nånting sånt. Skönt att man aldrig i stort sett blir ordentligt sjuk utan bara lite hängig i nån dag innan det ger med sig och man mår bättre igen. Så idag blir det praktik.

Efter praktiken blir det Ica och handla nåt till middagen, jag måste bara komma på vad. Det står helt still i huvudet. Men nånting ska jag väl komma på. Sen hem och fixa lite sen tror jag det blir till att lägga sig på soffan. Även om jag känner mig piggare känner jag att det är något i kroppen i alla fall som bråkar. Jag försökte sova en stund igår men varje gång jag var på väg att somna började de att borra i källaren. Så jag gav upp ungefär när J skickade ett sms att han var på väg över, och strax efter det kom även Kalle.



Follow on Bloglovin

Dag 30 av 100

4 kommentarer:

  1. Roligt med bio :D. Det ska vi på strax :).

    SvaraRadera
  2. Åh krya på dig!

    Vad kul den där med blogg 100, vad är det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. #Blogg100 är en utmaning som går ut på att blogga varje dag, 100 dagar i rad. Du kan läsa mer om det på http://bisonblog.se/2015/02/blogg100-fyra-i-rad/

      Radera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.