Dåliga nyheter

Gud så duktig jag var igår som fick alla samtal gjorda. Så nu är i alla fall tvättmaskinen balanserad. Sen smsade jag min handläggare också om att hon skulle ringa upp men det var det någon annan som gjorde för min handläggare är sjukskriven tills april. Bra att man får info om det. Men jag sa att jag behöver en mindre tvättmaskin och en till tagg till porten så vi får se om det blir så.

På frukostgruppen fick vi dåliga nyheter; den ska flytta till måndagar. Vilket betyder att även de helger jag är barnledig måste jag gå upp halvtidigt på måndagen om jag ska hinna till frukostgruppen. Vi har fått en ny handledare där för en har slutat och hon kan bara på måndagar. Bleh!

Nu är det full rulle här hemma när trollen håller på att göra sig i ordning för skolan. Efter att de har gått ska jag krypa ner bredvid J i sängen och somna om nån timma tänkte jag. J är hemma för han har ont i huvudet och magen men ska nog gå i morgon.

Senare i eftermiddag tänkte jag köra en maskin tvätt nu när den är balanserad, jag har slut på strumpor. Sen ska jag komma på nåt att handla och gå till affären. Gud vad jag hatar att varje dag komma på mat. Men kommer jag inte på mat så hur sjutton ska jag lyckas få ihop en veckomatsedel? Nej, det är omöjligt så jag fortsätter att komma på mat dag för dag.



Follow on Bloglovin

Dag 2 av 100

8 kommentarer:

  1. Varför fundera så på vad du ska ha för mat i veckomatsedeln? Du har ju fullt av tips i bloggen. Börja med dom äldsta!
    Och gnäll inte, vi andra dödliga får aldrig sova bort måndagarna, det är inte mer än rätt ju. :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men jag är inte som andra dödliga!

      Radera
    2. Helt säker, det har jag papper på hahahaha.

      Radera
  2. Jag ska ta mig ann tvätten imorgon. Får bli tvätt och städdag helt enkelt :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag funderar på om det får bli det här också idag.

      Radera
  3. Trist att bli av med sovmorgnarna... :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de måndagarna har varit min lilla vardagslyx.

      Radera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.