Bästa kvällen nånsin


Mötet igår gick jättebra. Han har några uppslag om ställen att ringa så han skulle sätta igång redan idag. Så nu hoppas vi att något snart händer.

När jag gick därifrån messade J mig för att fråga hur det gick, och sen sa han att han hade nåt att säga mig men att det fick vänta tills vi träffades. Vad fan kan det vara nu då? När han sen kom hit på kvällen så fick jag en jättekram och han viskade i mitt öra att "Jag älskar dig". Fattar ni hur länge jag har väntat på att få höra det? Han gjorde mig till världens lyckligaste!

Idag lyckades jag med att försova mig. Tio i åtta vaknade jag i vild panik. Som tur är så har jag stora barn som fixar själva på morgonen så de var redo att gå till skolan. Nu är det bara jag som är stressad för jag ska ju hinna duscha innan frukostgruppen som är idag.

Senare ska jag komma på nåt att äta och sen gå och handla. Måste ringa och felanmäla att de inte balanserat tvättmaskinen så allt som står på den ramlar ner när de centrifugerar plus att det slår emot handfatet. Vill inte att handfatet går sönder.



Follow on Bloglovin







Dag 1 av 100

2 kommentarer:

  1. Visst är det helt jäkla fantastiskt att få höra de orden av den man är kär i?! <3 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det är det bästa som finns.

      Radera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.