Så mycket spännande som händer

Ny vecka hurra! Jag gillar måndagar helt enkelt. Den här gången lite extra eftersom det händer så roliga grejer den här veckan. Basket för Maja och mötet i morgon för mig. Gud så spännande.

Men innan alla roligheter är det en hel måndag som ska avklaras först och främst. En dusch och hemmafixande för mig. I alla fall fram tills jag ska åka till rehabiliteringen. Det blir till att åka lite tidigare idag för jag behöver göra ett stopp på apoteket. Jag funderar på om jag ska posta brev också eller om det får vänta tills jag har skrivit lite mer.

Efter arbetsrehabiliteringen blir det till att ringa Maja och påminna henne om att äta och hoppa i träningskläder och sen åka och hämta Leo för att gå vidare till affären och hämta ut veckans matkasse. Kalle är snäll och möter upp oss där och kör hem oss för att sen åka vidare med Maja till hennes träning. Hur skulle vi klara oss utan honom?



Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.