Äntligen är det dags!

Maja hade det helt fantastiskt kul på träningen igår. Det var en överlycklig tjej som kom hem igår kväll för att berätta om vad de hade gjort och att de kanske har match på lördag. Själv blev jag nästan lika lycklig när jag såg att jag hade fått brev, ett litet livstecken som galdde mig oerhört.

Idag är det äntligen tisdag! Det betyder att efter frukostgruppen har jag möte om praktiken! Som jag har längtat. Jag kommer att ha ungefär en timma mellan frukostgruppen och mötet så då ska jag uträtta några ärenden och försöka hinna med att käka lunch.

Efter mötet blir det ett snabbt stopp på hemköp för att handla mjölk och sen iväg för att hämta upp Leo. Han får vara kvar på fritids medan jag har mitt möte så hämtar jag upp honom efteråt.

I väntan på frukostgruppen


Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.