Ännu en sak att ta med i planeringen

Lång lång sovmorgon, underbart. Så lång att jag hade precis klivit upp när Kalle kom för att fixa det sista på Majas dator. Han formaterade om den igår och det tog lite tid så han hann inte fixa precis allt igår. Då hade han fått sitta till sent på kvällen.

Dagen idag bjuder på tvätt. Tvätta och vika undan det som är rent. Tänkte försöka hinna med två omgångar. Sen ska veckan som kommer planeras, det är ju söndag. Nu finns det ännu en sak att ta med i planeringen; Majas basket två gånger i veckan. Jag är så glad för hennes skull och hon går omkring och väntar med spänning.

Kalle ska även kolla mitt mediacenter för att se om det går att logga in på mitt youtubekonto därifrån. Jag vill ju kunna ligga i sängen och kolla Dr. Phil i väntan på att trollen ska komma hem om dagarna. Har ju två dagar med dötid när jag inte gör nånting. Men förhoppningsvis ändras det snart, mötet är ju på tisdag.



Follow on Bloglovin

2 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.