Ut på landet

Snälla Kalle kom över och höll mig sällskap igår, det uppskattas. Fredagar när barnen åker är inget roliga alls. Men Leo ringde och var överlycklig över att ha hittat gympapåsen i skolan, nu behövde han inte vara orolig längre.

Idag ska vi hem till mamsen, jag och Kalle. Vi är som ett gammalt gift par haha. Mamsen har tjatat om att vi borde komma ut till henne så nu ska vi äntligen iväg. Har varit duktig och ställt fram kattmaten hon ska få till sina kissar, mina gillade inte de smakerna. Men varje gång jag ska till mamma, eller hon kommer hit, så glömmer jag det, burkarna står kvar i skafferiet.

Jag ska plocka med mig virkningen till Linda också. Det tar ju ett tag att åka ut till mamma så då hinner jag med lite av Lindas beställning av kakor också.




Follow on Bloglovin

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar
Dag #21 av #100

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.