Idag är chansen stor att jag skulle vinna på lotto

Alltså, den här dagen har varit helt toppen.

Först och främst så hittade jag ju en bänkdiskmaskin till ett pris som min plånbok gick med på. Och inte nog med det, det var precis i den storleken jag letat efter. En som är tillräckligt stor för att få in mina stora kastruller i. Alltså modell gigantisk, så stor att den knappt får plats på diskbänken. Min rygg är tacksam, och tänk vad mystid jag och trollen får på kvällen nu när jag inte behöver stå och diska undan allt efter middagen.

Sen kom posten. I den låg en avi om paket ifrån utlandet. Det är mina grejer ifrån LPU13 så det ska hämtas ut snarast. Ännu en snygg tröja till samlingen, ihop med allt annat som var med i årets bundle.

Det är såna här dagar man skulle spela på lotto för jag kan garantera att jag skulle vinna högsta vinsten. Jag satt och lekte med tanken så pass mycket att jag faktiskt började att kolla upp olika sidor på nätet. Det som slog mig först och främst är att något som verkar så enkelt faktiskt är rätt svårt att sätta sig in i.
Sen verkar det faktiskt att vara rätt dyrt om det är något man ska göra regelbundet. Jag vill för några tior kunna spela och faktiskt kunna vinna mer än bara kostnaden för lotterna.  Oddsen ska vi inte tala om, det är nog mer risk att du blir träffad av blixten än att du vinner.

Men så snubblade jag en sida som verkade väldigt enkel att förstå sig på. Ännu mer enkelt är att de förklarar på ett väldigt bra sätt hur det går till, vilka oddsen är att du vinner (och de var inte så tokiga måste jag säga) och hur du gör för att spela. Jo, ikväll när barnen somnat kanske jag surfar in hos Euromillions Sverige och ser om turen håller i sig hela dagen.


Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.