Bästa måndagen på länge

Hoppsan hejsan vad tiden sprang iväg. Hann inte sätta mig vid datorn ordentligt förens nu. Skickade iväg trollen till skolan, råkade köpa en bänkdiskmaskin som kommer hem senare idag, sen kom fastighetsbolaget för en besiktning som gav mig godkänt till att få ommålat i kök och hall (där tapetserar de inte) och tapetserat i vardagsrum och sovrum.

Idag blir det ingen arbetsrehabilitering, istället blir det tidigt hem för Leo (och självklart Maja). Han behöver det efter veckan som var. Själv ska jag passa på att ta igen allt det som kommit efter under min trötthetsperiod.

Jag har ny tid hos läkaren nästa måndag för att diskutera ändringar av medicin osv. Fram tills dess låter jag helt enkelt bli den medicinen på morgonen så att jag kan fungera under dagen.

Den här perioden har ärligt talat varit något av det värsta jag har varit med om. Den tröttheten går inte att beskriva. Att inte ens orka skala potatis utan att först ha vilat en timma, det är hemskt. Men nu är jag back on track, med en hel del att ta igen.




Follow on Bloglovin

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar
Dag #16av #100

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.