Splinter in my soul

Det blev ju en toppenhelg ifrån början till slut måste jag säga.

I lördags hade Maja bestämt att vi skulle äta kinamat ihop med världens bästa Kalle, så då blev det så. Roligast på hela kvällen var att se Maja försöka att äta med pinnar, men efter mycket om och men fick hon in snitsen. Otroligt mätta tog vi sen bussen hem och när vi väl kom hem var klockan så mycket att det var raka vägen i säng för fröken.

Igår kom världens bästa Rasmus över. Han var i stan över helgen och var snäll nog att klämma in ett besök hos mamma innan han skulle med tåget tillbaka till skolan. Nu dröjer det till lovet vecka 44 innan jag får träffa honom igen.

Idag är det grupp som gäller. Mindre kul däremot. Men till jul är jag färdig med gruppen och sen är det bara individualterapin ett tag till. Men innan gruppen ska jag ta en dusch, komma iväg till affären och fixa hemma.

Efter gruppen är det äntligen dags att hämta hem min Leo. Som vi ska kramas och mysa.





Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.