Down in flames

Trollen är ivägskickade till skolan och jag har precis hällt upp en mugg med kaffe. Det här är min stund på dagen.

Idag får det bli ännu en tur till affären. Jag fick inte med mig allt igår. Eller ja, det hade jag ju fått, men då hade det blivit så mycket att jag varit tvungen att stanna var tionde meter. Fast tittar jag ut lockar ju inte vädret precis till att ge sig ut, idag är det mysbyxeväder. (Jo det är visst ett ord!)

När jag hämtade Leo igår kom han springandes, skinandes som en sol med något i handen. Han hade gjort en duk till mig. Jag blev varm i hela kroppen när han visade upp den. Med tanke på hans motoriska svårigheter så visade det verkligen hur mycket han lagt ner i att göra den. Så nu försöker jag att hitta en bra plats att ha den på. Först tänkte jag nattduksbordet, men jag vill ju ha den nånstans där den syns men inte nånstans där den riskerar att nån spiller på den.




Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Klart mammahjärtat blir glad, vad fint du tänker att den skall synas.
    Man vet att dom är så ivriga att visa vad dom gjort.
    Ha det så bra i höstmörkret det kan man behöva! Anna

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.