Så ja

Jag blev så less på alla smådetaljer som bråkade i designen så jag bytte tillbaka till en gammal jag har haft. De säger ju att återvinning är bra så då kör vi på det. Och så låtsas vi inte om att jag enbart tog en gammal för att jag inte har nån inspiration alls till en ny.


Follow on Bloglovin

1 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.