Idag blir jag helt barnledig! Leo ska ju till pappa, och Maja bestämde med en kompis igår att hon ska sova där. Så efter skolan kommer Maja hem några timmar för att sen ge sig iväg vid fyra. Och då är det bara jag och katterna hemma. Min plan är cola, chips, soffa och serier. Vampire Diaries kom igång med ny säsong i natt, och Originals sände första avsnittet så jag har nog att roa mig med. Det har även varit några fler säsongsstarter i veckan.
Men tiderna blir lite tokiga idag när det gäller veckohandlingen. Jag hinner inte åka med Maja mellan att hon kommit hem och tills hon ska iväg, och åker jag ensam efter så kommer jag hem rätt sent. Eller ja, sent och sent, senare än vad jag har lust med i alla fall. Så det vet jag inte riktigt än hur jag ska lösa. Efter att jag gjort mig i ordning ska jag i alla fall till affären här och köpa mer Alvedon, de sista två gick åt nu på morgonen.













Vilken himla tur att du inte har barnen, då slipper du prata så mycket och det är väl skönt då du har muskelinflammation i käken. Krya på dig!
SvaraRaderaTack! Det hjälper att röra på det inflammerade, det håller muskeln mjuk.
SvaraRadera