Enter the Maze

Men se där ja, väckarklockan gjorde sitt jobb. Jag hittade även snoozeknappen äntligen. Jag har svart bälte i att snooza.

Idag är det DBT. Gruppen och invidual har bytt dagar så idag klockan tio har jag individualterapi. Jag ska tydligen hinna duscha innan jag åker också. Hahahaha, jag gillar att jag på fullaste allvar tror att jag kommer att hinna det.

När jag är färdig får det bli en snabb runda på stan. Jag ska köpa en liten trådkorg till köket, värmeljus och en förlängningssladd. Sen ska jag boka bord tills på lördag. Jag, Maja och Kalle ska ut och äta och ha det trevligt.

På väg hem blir det ett stopp vid affären (för tredje gången på lika många dagar) för att hämta ut mina ljus som kommit. Igår var jag där för att hämta ut min tobak, och lagom tills jag kommit hem igen pep mobilen om att jag hade ett paket att hämta ut. Då hade jag en bulldeg att ge min uppmärksamhet och efter det var jag för trött och hade inte lust.

Sen avslutar vi dagen med extralångt mys. Leo ska ju till pappa i morgon, men han kommer hem redan på söndag.




Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.