>Vardagslyx

>Nu har jag kommit på vad som är lyx för mig. Att klockan halv sju på kvällen få sitta i lugn och ro ute på ballkongen med en bra bok, med t-shirt på sig. Det är en lyx som inte går att köpa för pengar. Tro mig, det är helt omöjligt med min lilla tvååring här hemma. Då får man aldrig sitta där ute själv, hon ska alltid med ut och springa runt och klättra upp och ner i stolen. Det är därför jag sitter här inne och bloggar istället.

Nu ska det reserveras böcker på biblioteket sambon ska få hämta ut i morgon. Fem dagar på BB måste fördrivas på något sätt med en liten bebis som bara sover och ammas. Man blir väldigt lätt uttråkad. Bara fem dagar kvar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.