Äntligen fredag

God morgon allihopa! Eller ja, finns det något som en god morgon?

Fredag idag! Gud så härligt. För tillfället väntar jag på att trollen ska äta frukost. Efter det är det dags för dem att göra sig i ordning. När de har gått till skolan kryper jag nog ner i sängen en stund till.

Kryper ner bredvid J och lägger mig och gosar. Han ligger där inne och sover så gott. Försökte väcka honom för ett litet tag sen men han vägrade så jag fick gå upp själv. Antar att han kommer att sova några timmar till.

När jag vaknar igen är det dags att göra sig i ordning och vänta på att trollen kommer hem, Maja slutar halv tre. När de kommit hem är det dags att gå till affären och köpa fredagsmys, lördagsgodis och hamburgare till middag. Sen hem och fixa och dona i väntan på att det ska bli kväll.

Ikväll ska trollen och J titta på idol. Själv avskyr jag det programmet så jag bäddar ner mig i sängen och kollar Vampire Diaries och Originals.

Mitt lilla troll


Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.