Så irriterande

Igår sen eftermiddag fick vi en lapp i brevlådan om att idag ska de tvätta balkongplåten så man skulle ta bort allt man var rädd om som mattor osv. För att få bort mattorna krävs det att man plockar in precis allt, och det hade jag ingen möjlighet att göra, vissa saker är helt enkelt för tungt för mig. Snälla Kalle kom som en räddande ängel och hjälpte till. Så irriterande när de är ute i sista sekunden.

Idag är det äntligen onsdag, som jag har längtat! Det betyder att J kommer och sover här. Har inte träffat honom sen i söndags så jag har saknat honom massor. Det ska bli skönt att slippa sova ensam. Och att ha nån att mysa och kramas med.

Men innan han kommer har jag en del som ska göras. Tvätta, städa och handla till middagen. Ställa i ordning balkongen så fort de är klara med balkongplåten. Men först av allt ska jag ta en dusch.



Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.