En liten uppdatering

Hopp och hej här är jag. Det har inte hänt så mycket sen sist.

I lördags var vi ute och firade mammas sambo som fyllde 60 år. Det var mycket trevligt med glada människor och god mat.

Igår var jag på frukostgruppen som kört igång igen. Den är på ett nytt ställe och Lilith virrade runt bland våningarna innan jag till slut hittade rätt.

Idag blir det till att sova middag, jag och J har somnat så himla sent hela veckan, runt klockan ett eller två. Sen upp igen halv sju. Det är för lite sömn för mig.

Ja, J sover fortfarande här. Han har sovit här i en vecka nu och det är så mysigt med sällskap. Jag trivs så bra med honom.



Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.