Äntligen lite sällskap igen

Så är semestern slut för den här gången. Leo är tillbaka på fritids innan skolan börjar. Det är inte lätt att komma upp om mornarna måste jag säga. Av två dagar har vi försovit oss båda dagarna. Men inte så mycket så att han blir sen.

Idag ska jag städa lite grand, det börjar bli dags. Sen en dusch på det och så ska jag handla. Måste komma på nåt att äta också. Det lutar åt gratinerad köttfärspasta. Det var ett tag sen vi åt.

Senare idag kommer J över. Han ska sova här den här veckan. Det ska bli härligt att få lite sällskap i sängen när man ska sova. Det är så trist att sova ensam. Enda nackdelen är att han ska upp tidigt på morgonen, mycket tidigare än jag ska upp.

önskar vi kunde äta kinamat


Follow on Bloglovin

1 kommentarer:

  1. Vad skönt med sällskap igen! :) Nu vart jag sugen på kinamat! :(

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.