Där rök håret

Visst fick jag brev igår, men det var ifrån mig själv haha. Dan har bytt adress och innan jag hann få veta det hade jag redan skickat iväg flera brev som nu kommit tillbaka. Tack gode gud att jag skrivit avsändare. Så när Kalle och jag åkte iväg igår för att hämta matkassen passade jag på att posta breven + ett nytt till rätt adress. Nu är det en veckas väntan till för att se om jag får brev. Bleh.

Jag fick även hem en helrakad Leo. Jag förstår hans pappa, men Leos fina hår! Han var jätteledsen och pratade hela kvällen om att hans huvud var förstört. Tur att det växer ut igen. Och Leo har turen att ha ärvt ifrån mig att håret växer fort. Om en vecka är det dags för ännu en behandling.

Tisdag är frukostgrupp. Det spöregnar så jag tar nog bussen ner. Typiskt att jag för en gångs skull missat att kolla vädret så båda trollen gick iväg till skolan utan regnkläder. Alltid är det nånting man glömmer.

Efter frukostgruppen blir det en busstur till Ica för veckohandling. Jag ville inte ta det igår när vi hämtade matkassen för jag var inte helt säker på när jag skulle få hem Leo så jag hade lite bråttom. Det får bli idag istället. Och efter det blir det en promenad hem och köra igång med det som behövs göras. Tvätta badlakan är prioriterat idag, Maja upplyste mig om att hon tog det sista till gympan nu på morgonen. Tur att jag inte tusen gånger bett dem om att säga till lite innan det börjar ta slut...

Hej då håret


Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.