Friday I'm in Love

Jag vaknar upp till en fantastisk höstdag. Klar luft, sol och vackra färger på träden.

Jag startade morgonen med en snabb telefonintervju med nyhetsmorgon på tv4 gällande skolsnusket. Jag twittrade ju om att Maja tycker att toaletterna är så äckliga att hon håller sig hela dagen i skolan.

Idag blir det arbetsrehabilitering på förmiddagen som vanligt på fredagar. Sen hem och fixa hemma i väntan på att först Leo sen Maja ska sluta så att vi kan åka och veckohandla. Jag hatar att veckohandla. Men jag tjänar tillräckligt mycket på det i jämförelse mot att handla på vårat Snobb-Ica här, och trollen älskar det så det är bara att bita ihop och se glad ut.




Follow on Bloglovin

1 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.