Idag blir det en fixardag. Tvättkorgarna svämmar över, det ligger dammtussar överallt som bara väntar på att få attackera en när man kommer osv. Och just därför hoppas jag på att nån kommer och räddar mig ifrån allt fixande. Kaffe någon?
Till middag blir det storkok. Jag som i vanliga fall älskar att laga mat är nu så otroligt trött på det så då får det bli storkok några gånger i veckan så kan man bara plocka fram ur frysen några dagar i veckan.













0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.