Muntliga förberedande förhandlingen

Jag kan meddela att det gick super med tandborstningen för Leo igår när han provade den elektriska jag hade köpt åt honom, inte en kväljning så långt ögat kunde nå.

Idag halv tio ska jag befinna mig i sal 6 uppe på Tingsrätten för den förberedande muntliga förhandlingen. Inget jag ser fram emot kan jag säga. Jag hade ställt in mig på att somna sent igår men somnade ovanligt fort istället. Att snooza gick inte heller, jag klev upp på en gång när alarmet ringde.

I eftermiddag skulle Kalle komma över, han är en klippa. Hur det än går idag kommer jag att vara total slut psykiskt och då är det skönt att ha någon i närheten. Det känns alltid lite lättare då när man har sällskap.

Jag är rätt säker på att det inte kommer att bli något mer bloggat idag, i morgon får jag se. Just nu vill jag bara ha den här dagen överstökad.




Follow on Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra i dag. Skönt att dagen snart är över.

    Monica

    SvaraRadera
  2. Vad underbart att det fungerade bättre för Leo med tandborstningen... Köpte du en uppladdningsbar eller en med batteri?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte en med batteri. Ville inte slänga ut flera hundra på en uppladdningsbar om det inte skulle fungera

      Radera
  3. Hejsan hoppas det gick bra för dig i går. ha en bra dag., kram

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.