Hello friday, you look good

Wheee idag är det fredag, här hemma mer känd som Stora Tvättdagen.

I eftermiddag blir det bara jag och Leo, vi får lite egentid. Maja ska iväg och sova hos mormor eftersom att de ska på loppis i morgon förmiddag. Så Maja var väldigt glad att hon vaknade feberfri och idag blir det skola för hennes del.

Själv ska jag, förutom tvätten, roa mig med fredagsfix. Den här veckan ingår det även att betala räkningar. Men eftersom jag nu har tusen kronor mindre i räkningar är ingen gladare än jag.

Jag ska (försöka) ta mig tiden till att berätta hur det gick igår på den muntliga förberedande förhandlingen också. Igår var jag så totalt slut att när trollen väl lagt sig hamnade jag också under täcket och det dröjde inte länge förens jag sov.




Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.