Efter maten satte jag mig och fixade lite i elements ett tag och sen blev det koder i tre timmar. För att vara första gången är jag sjukt nöjd.
Efter att både huvudet och ögonen protesterade kröp jag upp i soffan sista timman innan trollen kom hem.
När de kom hem och jag öppnade dörren fick jag världens chock; min lilla kille hade tuppkam! Deras pappa var snäll och åkte med dem båda två till frisören idag men jag hade aldrig väntat mig att Leo skulle komma hem med tuppkam. Han passar jättebra i det och ser mycket äldre ut. Maja gjorde som alltid när hon ska klippa sig; bara topparna och så tunna ur hennes otroligt tjocka hår.
Nu har jag stoppat om dem och tankat dem fulla med pussar och kramar. Som vanligt blir det en kväll i soffan under filten. Idag blir det även lördagsgodis i form av B&J Half Baked.

Mitt sällskap för kvällen, en zombie-katt











2 kommentarer:
Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.