Ska man ha ett liv också?

Jag kan verkligen konsten att roa mig när jag är barnledig. Jag har diskat, tvättat två maskiner, fixat med en massa papper, städat toaletten och skura av vardagsrumsbordet efter gårdagens fredagsmys och skurat golven.

Sen kan man ju ifrågasätta varför jag gör det när jag är barnledig. För att det är enda gången jag kan göra det i lugn och ro. Gör jag det när trollen är hemma så tar det en hel dag och när man väl är färdig ser det ändå inte ut som om man städat. Nu gick det på två timmar och hela lägenheten luktar av Ajax.

Jag blev precis färdig med att skura golven så nu blir det lite mat i magen och sen tror jag att jag ska sätta mig vid datorn och pilla lite koder och fixa lite bilder i elements.



bloglovin

3 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.