>Slut

>Idag har varit en lång dag på alla sätt och jag är helt slut. Trots att jag vilade innan jag gick och hämtade trollen så känns det som om jag inte sovit på en vecka.

Jag och Maja gick och hämtade Leo på dagis och då ville han absolut inte med hem. Han som var förkrossad i morse när jag skulle gå blev nu sur istället för att jag skulle hämta honom. Och så har det varit hela eftermiddagen. Han har varit klängig och i nästa sekund blivit arg. Han har retat sin syster till vansinne och i nästa sekund kramat om henne hårt och berättat för henne att han älskar henne.

Jag vet att det är en nyttig reaktion, att han kan visa alla sin känslor kring det som händer. Men det tar på mig, hans ständiga hurmörväxlingar. Jag har pratat med dem på dagis också så att de vet varför han är som han är, men idag hade det gått bra.

Nu ligger trollen i sina sängar och jag har duschat och krupit i myskläderna. Det blir serier tills det är dags att gå och lägga sig, inte så värst svårt att lista ut.

Follow Liliths liv och leverne

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.