>Bingo

>Jag har inte så där jättestor erfarenhet av bingo. Jag har spelat nån gång på nätet på någon sida, annars har det mest varit bingolotto. Jag vet faktiskt inte varför jag inte har gjort det mer, kanske för att det är en djungel där ute med alla olika sidor.

Men nu finns det en sida som har samlat en mängd bingosidor. Det finns också olika slags spel, regler och frågor och svar. Perfekt alltså för en sån som jag som faktiskt inte har någon större koll.

Förutom bingo på nätet så har de även en lista på olika bingohallar runt om i Sverige och även bilbingo, som jag kan erkänna att jag faktiskt inte har någon aning om vad det är. Det finns även betyg för olika sidor, och lite information som gör att du kan hitta just den sidan som passar dig bäst.

Sidan är användarvänlig även för de som inte har så stor erfarenhet av internet vilket gör att den även passar lite äldre människor. Så börja spela idag du också.



Follow Liliths liv och leverne

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.