>Halva veckan har gått

>Usch, igår eftermiddag var inget kul alls. Leo konstaterade mest att "det var tjåkit" och sen var det inte mer med det. Men i morse på dagis så ville han inte alls att jag skulle gå, och så brukar han aldrig att vara. Han springer glatt in och leker efter att ha vinkat hej då. Jag fick lova honom flera gånger om att jag kommer och hämtar honom i eftermiddag. Maja var helt förkrossad och jag fick slita henne ifrån sin pappa när han skulle gå. Vi kom överens om att han ska komma hit på söndag eftermiddag och äta avskedsmiddag med oss. Jag mådde så pyton igår att jag struntade totalt i allt vad bloggar heter.

Idag känns det lite bättre dock, men vem vet hur det känns om en timma? Jag ska fixa och dona här hemma och tvätta undan lite. Sen iväg och hämta hem trollen och sen ska vi göra så lite som möjligt. Jag gissar på att de kommer att vara rätt slut då de somnade sent igår och gick upp tidigt i morse så de kommer nog mest att titta på Nickelodeon i eftermiddag.

Nu ska jag göra igång här hemma så att jag blir klar någon gång. Hoppas att ni har en fin lillördag nu när solen lyser så fint.

Jag lovar att finnas vid eran sida och stötta er genom allt det här
och älska er vilkorslöst hela tiden

Follow Liliths liv och leverne

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.