En helt vanlig tisdag

Självklart hade jag svårt att somna igår, varför skulle jag inte ha det? Tur att jag ska till doktorn nästa vecka. Så jag snoozade lite.

Frukostgruppen idag och jag tänkte först avboka. Men jag måste ändå ner till stan idag så jag kan lika gärna gå. Efter frukostgruppen ska jag möta upp min systerdotter. Hon hade lite playboysaker åt mig. Bälte, halsband och lite annat.

Sen tillbaka hem och planera middagen, jag kommer inte hinna göra det innan jag går om ungefär en halvtimma. Sen iväg till affären och tillbaka hem. Jag kommer att komma hem precis före Leo. Eller jag hoppas att jag gör det. Annars hämtar jag upp honom på väg till affären.

Jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska spendera eftermiddagen. Igår spelade vi brädspel tills det var dags för Maja att åka till träningen. Kanske spelar vi Yatzy idag.



Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.