Dittan och datten

Jag hade svårt att sova igen igår kväll, det börjar bli ett mönster. Jag vände och vred på mig halva natten. Och sen upp igen halv sju. Eller skulle ha varit uppe då. Jag klev upp klockan åtta. Då var Maja redan uppe och hade ätit frukost. Duktig flicka.

Så vad är planen för idag? Jag vet inte än. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå ut på en powerwalk eller inte. Jag borde, men jag vill inte. Men jag borde. Och jag behöver lägga på rena sängkläder i Leos säng. Det är dagens plan.

Jag kan inte vänta tills Leo kommer hem. Jag har inte sett honom sen i fredags och inte pratat med honom sen i lördags. Men nu kommer han att vara hemma i två veckor. 

Maja hade en toppendag igår. De vann 2 av 3 matcher och hon gjorde 2 mål. Även om ett av målen var självmål. Men hon var så trött och hennes ben gjorde ont i morse, men hon ska på träningen i eftermiddag.


Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.