Fortsätt gå (och läsa)

Lilith fick ett brev igår. Yey! Så glad. Och så förvånad eftersom det var tisdag. Men det var massor med post som jag bara får på måndagar så jag gissar att de inte var här då. Konstigt. Men glad! Han har det ok och det gör mig glad. Det var ett sånt hoppfullt brev.

Idag är det, som alltid, dags för min powerwalk på 6 km. Jag längtar tills snön är borta och jag kan börja springa intervaller. Men tills dess fortsätter jag att gå. Jag hatar varje sekund men det måste bli gjort.

Sen är det dags för affären. Jag måste komma på nånting till middag. Jag handlade bara till en omgång igår så jag måste komma på nåt till idag. Jag får gå igenom receptpärmen och hitta nånting. Gud, vad jag hatar matlagning nu för tiden. Ska posta ett brev också när jag ändå är där.

Sen hem, duscha och städa lite. Och vänta på att trollen ska komma hem. Igår var de ute och lekte i snön hela eftermiddagen och kom in lagom till middag. Så jag började på en ny bokserier. So far so good, jag är på andra boken. Det är Night World av L.J. Smith. Jag måste börja köpa mer böcker för jag har snart slut på dem. Vi kanske gör lite online shopping efter att trollen kommit hem.

Böcker, böcker, böcker

Follow on Bloglovin

4 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.