One Step Closer

Det här med att vakna strax efter klockan åtta en söndag var ju ingen hit. Upp och knäppa igång kaffebryggaren bara för att känna att jag nog borde ha lagt mig och somnat om. Men kaffet var på väg så det var bara att se glad ut.

Söndag som sagt och vi har inga planer på vad vi ska göra. Dammsuga och tvätta golven inne hos trollen är lite löst planerat. Jag skulle ha gjort det igår men som tur var kom Kalle över på en kaffe och rädda mig ifrån att dö tråkighetsdöden.

Majas luftrör har verkligen satt igång nu efter sommaren så hennes inhalator används flitigt. Och som den hönsmamma jag är springer jag in på hennes rum med inhalatorn i handen så fort hon hostar minsta lilla. Om hon inte tar luftrörsvidgande på en gång kommer hon nämligen att få en attack på flera minuter.




Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. vakna med tidigt, inte alls kul, man vill passa på och sova när man kan och inte väckarklockan väcker en!

    SvaraRadera
  2. Det lät som en härlig söndag och det lät riktigt gott med kaffe, jag måste gå och sätta igång kaffebryggaren nu tror jag ;-) Och du, de lät mer effektivt än vad det har varit, haha. Kakfaten tar inte speciellt länge att göra tex.

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.