Vaknade upp till vår

Klockan nio blev jag väckt av två små troll som lekte lejon i vardagsrummet, alla vet ju att lejon ryter högt. Så upp och knäppa igång kaffebryggaren, ut på balkongen för morgonciggen och fixa frukost till två hungriga lejon. Solen värmde skönt ute på balkongen och man ser asfalt var man än tittar.

Idag blir det söndagsfix här hemma. Det är då jag tar det jag inte hunnit/orkat/haft lust med under veckan och planerar för den kommande veckan. Och eftersom det är söndag får man gå i myskläder med håret i en ful toffs hela dagen. Jag ska väl hinna med att tvätta nån maskin med tvätt också och kanske hinna med lite dator.

Men först ska jag starta dagen med att se till att trollen kommer ur pyjamasarna.


Det närmar sig att man kan gå ut utan jacka


 bloglovin

1 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.