Jag blir så less

Det blev ändrade planer om gårdagen. Moster var tvungen att avboka så varken Kalle eller Lillebror kom över. Vi ska ta det i helgen istället. Vilket iofs är bra för då  kan vi fixa och dona utan troll som springer runt benen.

Jag sitter med mitt kaffe och ska snart göra mig i ordning för min vanliga powerwalk. Jag vill verkligen, verkligen inte men vet att jag måste. Jag får väl försöka komma i mina byxor som är för små så får jag motivation till att ge mig ut.

Sen blir det hem och duscha och en runda till affären. Måste komma på något att äta, som vanligt. Det lutar åt kyckling, potatis och brunsås. Jag är verkligen inte sugen på det men har potatis hemma och kommer inte på något annat. Ica hade inga bra erbjudanden heller. Jag är så less på allt som har med mat att göra och längtar efter måndagen när jag får hämta min matkasse.

Men först en powerwalk och en välbehövlig dusch.

Man är inte snygg när man är ute och går

Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Hej
    Ja de var superskönt att finna felet

    SvaraRadera
  2. Sv: Skrattar. Ja dom där sökorden är lite av en höjdpiunkt. Jag fnissar gott för mig själv åt vissa vissa veckor .. Hur tänkte man egentligen med sina sökord? eller vill jag veta? ahah!

    SvaraRadera
  3. ja man känner sig lite piffig när naglarna är fixade.
    nu ska det lagas mat här
    kraam

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där, är heller aldrig peppad att röra på mig förrän jag gjort det ;)

    SvaraRadera


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.