Dags att stega lite

Vilken toppendag jag hade igår. Både Lillebror och Kalle kom över. Snälla Kalle hade dessutom med sig stegräknarna jag kikat på och tänkt köpa. Ja, han köpte två haha. Varför vet jag inte. Men det kanske kan behövas om jag sliter ut den ena. :)

Jag ska försöka få tag på min handläggare, fjärde veckan nu. Hon som alltid är så bra i vanliga fall och så lätt att få tag på. Men som tur är så är det inget superakut, jag vill bara veta om hon godkännerIPS, vilket jag är säker på att hon gör. Men lika bra att kolla.

Sen ska jag till affären och bunkra upp mjölk och frukt, det som det går mest av här hemma. Så får stegräknaren jobba lite också.

Jag avslutar det hela med arbetsrehabiliteringen. Äntligen kan jag börja på min mössa. Mössbeställningen jag fick blev klar igår så om ingen annan ska ha en mössa kan jag äntligen göra en grå åt mig själv. Hoppas min arbetsterapeut har kollat upp hur  man gör sockor också.

Problemet med att vara självlärd inom virkning är att man inte fått lära sig att läsa beskrivningar. Så när det kommer till sockor fattar jag noll när det gäller hälen, så min terapeut skulle kolla upp det, hon är också självlärd. Skulle vilja sätta igång och bygga upp ett lager med sockor nu när hösten är här och det snart är vinter.


Follow on Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.