>Sovmorgon, flirt och klädfunderingar

>Vi tog en liten sovmorgon idag. Leo hade lite svårt att sova igår så jag såg ingen mening med att väcka honom klockan sju i morse. I vanliga fall behöver jag ju inte väcka honom för att han är ju redan vaken. Fast halv åtta tyckte jag att det var dags för honom att gå upp så jag gick in för att väcka honom. Då låg han vaken och myste under täcket.

Maja är pigg och glad idag och åt fyra rostade mackor till frukost, så hon kan nog gå till sexårs i morgon. Idag ska vi ut på en promenad till Lidl och orkar hon med det utan att bli allt för trött så blir det sexårs i morgon så att jag äntligen kan gå till apoteket och hämta ut min medicin.

Och min lilla flirt, gympaläraren, stod vid parkeringen utanför dagis när jag skulle hem efter att ha lämnat Leo. Han hälsade som han börjat att göra den sista tiden. Inget piggar upp på morgonen som en liten flirt. Han är mumsig han. När Maja börjar att ha gympa ska jag komma och titta på alla hennes lektioner. *S*

Idag har jag på mig tröjan jag fick av mamma när vi var och tittade på Jay Smith. Och jag blir alltid lika förvånad över hur de märker storlekar. På vissa tröjor har jag enda upp till medium. Den här är xs och sitter jättebra. Finns det inget standardmått för kläder?

Nu ska jag göra i ordning Maja så ska vi ut på promenad i solen. Sen blir det hem för att fixa och dona. Ska försöka att hinna med att vila också innan jag hämtar Leo, för eftermiddagen kommer att bli tung.

Hoppas att ni får en fin dag i solen.

En långt-shirt. Inte min stil i vanliga fall men den här är jag riktigt nöjd med

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentarer:


Din kommentar har självklart med inlägget att göra. Om inte så maila istället.
Din ip-adress sparas och kan givetvis spåras.
Anonyma kommentarer publiceras inte.